Saturday 14 December 2013

Cerita sedih; puding keras.




Hisyy ada lah seorang hamba allah ni, suka sangat nak berdebat-debat dengan aku. Pasal benda kecik. Kadang-kadang dia macam perasan bagus, errr.... Bagus ke? Dan kadang-kadang apa yang dicakapnya tu bukan betul. Tension hokay! (╥﹏╥)


Sepatutnya macam ni hokaii! Creditz.
Dah aku taknak cerita pasal dia, menyakitkan hati je. Oh baru teringat hari tu aku ada buat Puding Roti. Aku amik resepi from internet, mula² excited gila nak buat. Sampai kan dalam excited aku tu apa yang aku buat tak menjadi. Masa tu aku rasa oh-wtf. Dah lah teringin nak makan Puding Roti ಥ_ಥ Pagi² tu aku dah sediakan semua bahan dah. Butter, telur, tepung custard, roti, susu. Aku pergi campurkan semua, hahahhaa tak tengok resepi pulak tu. Konon dah pandai, rupanya aku masih tidak pandai lagi hahahha....... Tepung custard tidak boleh dicampurkan bersama, ia akan menyebabkan puding roti anda KERAS. Dah tak ada rasa puding roti dah oi, dah lah tawar.Adik aku pun, redha jela dengan suratan takdir. Hahhaha, tapi kami tetap habis kan semuanya sebab membazir kan, makan dengan susu pekat. Dah mengidam sangat nak buat cano?

Lain kali aku nak buat lagi ._. heii tetap tak puas hati!


ps: Bejaya jugak aku edit template ni selama lebih kurg beberapa jam. ╥﹏╥


No comments: