Saturday 14 December 2013

Wordless Saturday.


Holla. Dah lama aku tak update, dan malas nak update. Hihi, cuti sekolah ni aku tak pergi mana mana selain duduk rumah. Masak dan makan dan tidur, dan... layan kpop. Tak sangka tahun depan aku dah form 5, aku rasa sekejap je waktu berlalu, ke aku sorang je yg rasa?
Kitty =^.^= :3
Serious comel.

Ah by the way, kepada budak PMR doa-doa la result korang tu okay. Aku punya result pun cukup cukup makan je dulu, math la paling teruk. Sebab aku tak suka math. Bapak aku pun terima je la. Hahaha, nasib baik ckup la, tak la teruk sampai berguling-guling aku nangis. Masa aku amik result tu bebudak ada yang nangis, ada yang melompat lompat. Bagi aku, benda dah jadi jangan dikenang. :P result teruk ke apa, tu lah usaha korang, yang korang usahakan *Eh?

Aku akan delete post aku yang dulu-dulu, sebab bila aku baca balik aku akan malu sendiri dgn apa yg aku post. Hahahaha, pelik tak?

Pelik ke tak?

Arghh, sebenarnya post dalam blog aku ni banyak. Tapi setiap tahun dan bulan aku delete. Hahaha dari aku form 1 smpai ke sekarang.

Lepas aku cerita, aku delete, delete,delete. Simply because, aku nak luahkan aje dan bila aku dah luahkan, esoknya atau lusa aku akan padam balik.

I'm like that la.

Cakap macam bagus je, hahhahaa. Ok aa bye.

No comments: