Sunday 15 December 2013

Reminisce

Pejam celik pejam celik, dah nak 2014 dah. Tahun depan aku Form 5, then habis sekolah. Then sambung belajar then, kerja, then....... 
2014....!!!
'Tak sabar' nak amik SPM.
SPM tahun ni aku tengok diorang rileks je. Senang ke malas? tapi serious, esok nya ada paper math dorang boleh online twitter. Hmm tabik ler kalau korg dapat straight A. Aku pulak, macam tak ready je nak amik ╯.╰ Aku rasa macam nak pesan kat bapak aku jangan terlalu berharap, tapi nampak kejam pulak. Hahaha

Bila habis sekolah nanti aku mesti rindu bebudak kelas aku, 4 Geo. Mula² macam tak rela je nak masuk. Tapi disebabkan aku yang lemah dalam math, aku tak boleh nak masuk Account, Science or benda² yang berat macam tu. Aku dah terpikr nak tulis '4 Account' kat kertas permohonan kelas yang cikgu bagi masa form 3 tu, tapi aku sedar la yang aku ini tak pandai mana. Hahahaa, then aku dengan kawan aku yang lain tulis la 4 Geo. 

I love you ollz. Hehe.
Awal tahun 2013, masa dapat kelas bawah sekali, aku dah rasa macam.... errr, kelas buruk tingkap compang camping. Then ,start lah terpikir nak tukar kelas. Kawan aku yg lain pun sama jugak. Beriye nak masuk account. Kata nak tukar, nak tukar. Tapi tak tukar² pun. Hihi, lama² baru lah biasa dengan keadaan kelas yang kotor tu. Walaupun dah kemas hari², tetap bersepah jugak. Sebab kelas tu budak peralihan duduk. Macam tarzan lah diorang dalam kelas tu. And everytime kelas kotor, aku je kena. Nasib baik bukan selalu.

2013-Form4.
2011-Form2.
2010-Form1.

2012-Form3.
2010- Zman baru nak up, hahah.
2011- Masa latihan kawad unit uniform, tension sebab penat.
2012- Lepas PMR.
2013- Time PJK, takde kerja.
2014- Coming soon :P

No comments: