Monday 16 December 2013

Buah hati saya;

Assalammualaikum, heh heh 

Kucing aku ada beranak baru² ni, anaknye comel² je. Ni dah kali ketiga dia beranak, kali pertama enam ekor, kali kedua lima ekor, and now lima ekor jugak. Tapi semuanya dah mati, tinggal yang lima ekor ni je la. Nak jaga baik². Sedih je aku, yang lain semua mati. Yelah, dah sayang² lepas tu mati.... Aku taktahu apa kena dengan dia ni, dia suka pindah² kan anak dia, sampai tercicir. Maybe sebab tak selesa dgn kitorang? Kitorang selalu pegang anak dia, ._. or dia ingat kami nak culik anak dia kot? 
Silau katanya! 
Dia ni selalu sangat bawak lari anak dia kat katil, kalau katil tu kosong takpe. Ni ade bantal yang bertimbun², lemas lah kan? Tu yang anak dia yang lain mati. Bapak aku mengamuk masa tahu anak dia mati, tapi nak buat cane? Takkan nak tengking "Kau ni mak jenis ape?" kat Enot? Dia hanyalah kucing, hehehe. Dan sejak itu, Enot mulalah di-anak tirikan oleh bapak-ku ._. 

Dan kini, dia beranak lagi. Hahahhaa (kenapa aku rasa macam skema sngat hah?) Aku marah jugak mula², tapi marah tu tak lama. Sebab aku kesian. Tadi dia bawak lari lagi anak dia. Aishh nak pukul aje, tapi lagi sekali aku diperdaya oleh-nya. Tengok mata tu macam kesian je? yeh aku mmg cepat kesian. Adik aku beriya hah jentik, kelakar pun ade.
Comel² jak.
Perut boroi warna pink. Kau ade? 
Ergh nanti ada pulak budak yg jeles, so aku nak cerita pasal dia jugak!
Good boy or bad?
Jangan tertipu ye, dia bukan baik pun. Suka gigit orang dan sepahkan rumah ._. lepas tu gongong baju bawak sampai tingkat bawah. Orang selalu ingat dia betina, dia jantan okeh. Masa dia kecik, bapak aku ingat dia betina and namakan dia comel, dah besar sikit.... rupanya jantan, Bujang lah nama dia. Nama kampung sangat, hahaha.

Comel and anak buah dia yg dh mati (╥﹏╥) 
Favorite food..... fish. Tak makan whiskas or         friskies, mengada lah kau. 

Kesayangan bapak aku. Time dia balik kerja je, yang first dia tanya.... "Bujang mana?" lepastu whatsapp aku "Bujang dah bagi makan belum?" or "Mandikan bujang tu." Bukan nya dia nak tanya pasal anak dia ni?! Hahahah, aku tak kisah pun :P

Yang best, kalau ada pinggan pecah ke apa, "Bujang buat la, papa." automatic bapak aku diam aje.

BLAME IT ALL ON COMEL@OMEYOMEY@JANG





OK sebelum korang ingat aku ni psycho, baik aku stop. Hahahha.


No comments: